MICROAMBIENTS I CIÈNCIA DE GENER I FEBRER

Hola de nou famílies! 

Us portem més fotografies a on podreu veure totes les activitats que han fet els vostres fills i filles durant els mesos de gener i febrer.
🔹Hem continuat fent propostes de l'àmbit Matemàtic i de Llengua. 
🔸 Com a novetat hem introduït propostes  de NATURAl'hàbitat de les tortugues, els dinosaures, els imantspesa o és lleuger? 
🔸 Hem observat amb unes lupes molt especials fòssils d'animals de mar: crans, estrelles, cavallets  i alguns insectes com papallones i mosques.
🔹 Un altre de RECICLATGE: "On va cada deixalla?" Amb targetes autocorrectives.  
🔹 I finalment un de SENSORIAL: hem fabricat i manipulat neu ⛄ amb diferents tècniques i  ingredients. La classe dels/les astronautes han fet NEU amb aigua freda, glaçons i bicarbonat. I la classe dels metges i metgesses amb cel·lulosa de bolquers i glaçons.
 
També hem treballat en l'espai de ciències, la funció del termòmetre, per a què serveix? Hem experimentat i comprovat com es mou l'indicador de temperatura segons on està el termòmetre. Al radiador 38ºC, a classe 22ºC i a dins d'una bossa plena de gel 0ºC.
💦I per acabar amb la temàtica de l'hivern, hem experimentat amb el gel (HIELO). Desfer-lo no ha estat gens fàcil,  però, mentre es descongelava, hem establer una enriquidora conversa, anaven verbalitzant les sensacions i deduccions: el gel està dur, fred, rellisca i s'escapa de les mans, es converteix en aigua, si li posem colorant canvia de color... Hem fet hipòtesis què passaria si posem el gel al sol?  I al foc de casa? I si el posem al radiador?  El radiador està calent! I si l'aigua que surt del gel la tornem a congelar?... 

CLIQUEU A LA IMATGE I VEUREU COM HAN GAUDIT DELS SEUS PROPIS DESCOBRIMENTS.







Comentarios